11 Ekim 2011 Salı

Pastane Tuzluları


Bu tarifi de çok beğenerek yapıyorum aynı pastaneden aldığınız tuzlular gibi ama eminim daha sağlıklı..


Malzemeler: 2 çay bardağı sıvı yağ
                     1 çay bardağı yoğurt ( büyük çay bardaklarını kullandım ben)
                     2 tatlı kaşığı tozşeker
                     1 yumurta
                     1 yemek kaşığı mahlep
                     1 paket kabartma tozu
                     1 tatlı kaşığı tuz
                     125gr.oda sıcaklığında margarin
                      aldığı kadar un                      




üzerine sürmek için yumurta sarısı ve çörekotu


Ben önce sıvıları iyice karıştırıyorum,sonra yumuşak margarinle yoğurmaya başlıyorum.Tuz,kabartma tozu,tozşeker ,mahlep eklendikten sonra, unu azar azar ekliyoruz.Kıvamı ne sert ne de çok yumuşak olacak..Sonra şekil verip yağlı kağıt serili tepsiye diziyoruz..Yumurta sarısı sürüp,çörekotu serptikten sonra 180 derecede 25 dakika civarı pişiriyoruz..Afiyet Olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

düşünceleriniz benim için önemli...